h1

oppdatering

april 25, 2010

Bloggen er ikke død. Nå begynner eksamen å nærme seg, og det er på tide å kaste seg over pensum. Derfor er det lite annen litteratur som får plass på timeplanen, på kveldstid er jeg lei og sliten og ser heller på tv. Vet ikke hvorfor egentlig, syns jo det er minst like avslappende å lese en bok, men man blir jo lei av lesing i sånne perioder. Jeg har lest Marguirite Duras Elskeren. Det tok en halv formiddag. Fin bok. Vanskelig å fortelle fra den syns jeg. Jeg ble trist av å lese den, men likevel var den fin. Nå leser jeg Livlegens besøk av Per Olov Enquist, har høye forventninger 🙂 Skriver mer om den etterhvert. God helg!

One comment

  1. Bloggen er i alle fall blitt veldig stillig. Lekkert bilde og nydelig bakgrunnsfarge.



Legg igjen en kommentar

